Event Master Ansøning - Daniel

Locked
ACCEPTEREDE
280 views
IRL Navn: Daniel Blomstrand Henriksen

Ingame Navn: CT PVT 1351 Daniel

SteamID: STEAM_0:0:102289878

Alder: 13

Hvad laver en Event Master: En Event Master Laver events til spillerne inde på servern så det ikke bare er det samme man laver, fx går rundt på skibet, Laver ingen ting så der sker lidt.

Hvorfor er du mere kvalificeret frem for andre ansøgere: Jeg er kæmpe Star Wars fan jeg har massere af viden omking historien af Star Wars. Så jeg kan komme på en massere ideer til gode event (Forhåblig)

Hvor lang tid har du spillet på FlexusRP: Ikke så lang tid men jeg syntes servern er super god med gode spillere som er gode til at rp jeg begynder at spille herinde meget her for tiden.

Hvad laver du i din fritid: Jeg spiller en masse computer er også sammen med min famile en smule, jeg spiller fodbold fredag 18-19.

Har du nogen tidligere erfaringer på andre servere eller lignende: Jeg har både vært event master og admin på en server som lukkede ned pga manglene spillere men jeg var event master cirka fra starten til setveren lukkede

Hvor tit kan du komme på: Jeg kan komme på i hverdagene cirka fra 16-21 jeg skal spise cirka kl 18 i weekenderne kan jeg cirka fra kl 12 til cirka kl 18 og så når jeg har spist til kl jeg ikke gider mere.

Hvad for et rank er du på serveren(RP Rank): Jeg er CT PVT

Lav et event, med dine egne ord: Vi springer ud af hyperspace og kan se et lille skib på vores radere vi skaber så kontakt med skibet og vi finder ud af at det er en senator, hvis skib er løbet tør for brandstof. Vi sender et lille skib ud for at få senatorn og alle overlevende på skibet flyver tilbage og få dem i medbay. et stykke tid efter kommer der 5 CIS skibe af hyperspace hvor de prøver at få kontakt med os da vi så finder ud af at det er count dooku og general grievous, vi charger vores hyperdrive motor op og prøver at springe til hyper rummet, men det når vi ikke inden droiderne skader vores hyperdrive. De sender fighers ud vi sender også fighers ud til at bekæmpe deres fighters droiderne med nogle små skibe kobler sig på vores skib og stormer medbay for at tage senatorn og de slipper af sted med det og springer til hyperspace. Alle troppers kommer til brief og bliver fortalt at vi skal på planteten kashyyyk fordi wookierne har detected nogle skibe i deres system så vi tager ned på planteten for at få senatorn tilbage. General Grievous er på planeten men er i skadet tilstand så han får hans Magma droids og de normale droids til at beskytte ham indtil han er blevet "healet" senatorn er fanget i en af droidsne lejere på planeten, vi får senatorn tilbage fra droiderne, og bringer droiderne på flugt vi holder debrief på kashyyyk. Wookierne siger tak for hjælpen vi kommer på vores cruiser og smutter fra systemet.

Tak fordi du gad at læse min ansøning, håber du kunne lide den.

+REP
❤️ Grandbae said previously:

+REP

Reply here... ( <3 )
+Rep
Mangler lidt linjeafstand, ellers god
Vi har valgt at ACCEPTERE din ansøgning, inde for kort tid vil en staff være klar på Discorden,
til at give dig dit rank ingame og på Discord, 
hvis du ikke kommer på skal du helst kontakte Mr Cat næste gang du kommer på så de kan give dig dit rank.

Velkommen på holdet 

Vh: Mr Cat - Owner

Reply