admin ansøgening

Locked
AFVISTE
137 views
IRL navn :Andreas

Ingame navn:Arne

SteamID:STEAM_0:0:57356724

Alder:13
Hvor længe har du spillet på FlexusRP?- Tro 5 timer eller så nåd er ikke sikker

(Hver ærlig, fordi vi tjekker alligevel bagefter)

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: jeg har haft min ejern server så ved godt hvordan man skal haver det og synse det er sjovt og hjælp andr folk og synse i har et godt staff team og det kunne haver sjovt og prøve at haver staff på en serve i gen

Har du nogen erfaringer/tidligere erfaringer med Ulx?: ja jeg har haft min ejern server så ved godt hvordan man skal bruge det

Har du nogen tidligere erfaringer som staff på andre servers? ja jeg har havert staff på min ejern og andr server som ikke er åben mere

Hvor tit kan du komme på? i hvaredagen kl 15:10 til jeg skal i seng i weekende fra jeg stå op og jeg skal i seng

Hvad laver du i din fritid?
Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: jeg laver ikke nåd i min fritid af at spille 
Vi har valgt at denne ansøgning desværre bliver afvist, grundet til -

Grunde til ansøgning evt ikke bliver accepteret kan være:
Mangel på info ved nogen af spørgsmålene, ikke nok grammatik, for lav alder, for mange warns eller kan ikke rp.
Kontakt personen der svare nej til din ansøgning, for mere konkrete grunde til den ikke blev accepteret.

Du kan self altid ansøge igen om 5-7 dage. Bedre held næste gang.

Mr Cat - Owner.
Reply